Stan faktyczny:
Os.fiz. zakłada lokatę, zachodzi konieczność podjęcia części środków przed upływem terminu jej odnowienia, niestety regulamin lokaty nie został jej przekazany, wiec tel do banku i po zweryfikowaniu danych osoby, pracownik udziela informacji, iż takowa możliwość istnieje, a jedyną konsekwencją jest kontynuowanie lokaty po obniżonym oprocentowaniu. Pomijając aspekty osobiste klienta banku, stawia się w siedzibie i składa dyspozycję wycofania części środków, po czym dowiaduje się, iż powyższe jest traktowane jak zerwanie umowy.
Pytanie:
Jak oceniacie szanse na pozytywne rozpatrzenie reklamacji, ukierunkowane na wypłatę odsetek wg. schematu, o którym poinformował pracownik banku telefonicznie, po zidentyfikowaniu klienta i sprawdzeniu jego konkretnej oferty ?
Os.fiz. zakłada lokatę, zachodzi konieczność podjęcia części środków przed upływem terminu jej odnowienia, niestety regulamin lokaty nie został jej przekazany, wiec tel do banku i po zweryfikowaniu danych osoby, pracownik udziela informacji, iż takowa możliwość istnieje, a jedyną konsekwencją jest kontynuowanie lokaty po obniżonym oprocentowaniu. Pomijając aspekty osobiste klienta banku, stawia się w siedzibie i składa dyspozycję wycofania części środków, po czym dowiaduje się, iż powyższe jest traktowane jak zerwanie umowy.
Pytanie:
Jak oceniacie szanse na pozytywne rozpatrzenie reklamacji, ukierunkowane na wypłatę odsetek wg. schematu, o którym poinformował pracownik banku telefonicznie, po zidentyfikowaniu klienta i sprawdzeniu jego konkretnej oferty ?
Komentarz